dijous, 10 de maig del 2018

Pluja d'idees

Un cop marxa la Gemma, a la rotllana parlem de coses del pa.

Júlia V: el meu avi i la meva tieta fan pa i quan vaig a la botiga, faig galetes

Paula T: la meva cosina gran treballa a un restaurant i crec que sap fer pa

Clàudia: la meva iaia i el meu “abuelito” treballen al restaurant i pensó que fan pa

Aina: la meva mare fa pa i jo l’ajudo

Aaron: la meva mare compra pa

Ivet: la meva mare m’ajuda a fer pa

Uriel: jo un dia, vaig fer “torrijas”

Maria: hi ha massa, farina i “levadura” que és una cosa que al forn fa que es posi més alt

Júlia V: necessitem un “rodillo” per “aplastar” la massa

Chloe: necessitem sal per si volem fer el pa salat

Paula T: també el tenim de posar al forn

Laia A: ingredients

Aina: podem posar sucre per si volem fer el pa dolç

Paula: i un motllo

Nadia: i un cistell per portar el pa

Júlia: xocolata per si volem fer amb xocolata perquè sigui més bo

Ivet: unes coses que serveixen per fer la forma del pa

Unai: un ganivet per tallar

Marc: una estrella de forma

Laia A: pipes per fer un pa de pipes
  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada