dissabte, 14 d’abril del 2018

coneixem algú que s'ha fet mal?


A la rotllana expliquem les nostres vivències referents al què li ha passat a la Gemma i els nens comenten:
Laia A: quan tenia quatre anys em vaig cremar el dit amb una espelma i em va sortir una butllofa i una vegada la mama es va trencar el braç
Lluc: la meva àvia es va donar un cop al genoll i anava coixa
Toni: la mama es va cremar el dit amb una cassola
Uriel: l’àvia a la platja se li va inflar el genoll i un dia jo em vaig atrapar el dit
Roger: quan era petit estava molts dies a l’hospital i em van posar una bena al braç i hi havia una sala de jocs
Jordi: la iaia va trepitjar una arrel i va caure i anava coixa i va seure al sofà
Nadia: el meu avi es va fer mal a l’escala i li van operar tot el braç
Clàudia: la mama es va trencar el peu amb el radiador i van atropellar el papa i es va trencar el peu i anava amb crosses
Aina: la meva àvia va ensopegar, va caure i té una cosa com la Gemma (assenyalant el cabestrell)
Júlia V: jo no conec ningú que s’ha fet mal
Júlia: de petita, a la platja, hi havia una tableta de fusta, que havia saltat un “tornillo” i vaig posar el peu i tenia tota la cama plena de sang
Neithan: a la platja em vaig tallar el dit amb una pedra
Chloe: la mama va caure per les escales i es va fer mal a l’esquena i, el papa, es va treure una ungla del peu i l’altra li va trepitjar un cavall
Paula T: a mi em va passar com la Gemma
Marc: la iaia tenia un vermell al braç i li han posat com un paper
Paula: van operar l’esquena al papa perquè li van tocar una cosa que no es podia
Maria: em van donat una “patada” a l’ull
Lucía: la mama es va trencar el dit del peu i no el podia moure i anava descalça
Tomàs: la meva germana em va tirar una trompeta i em va fer sang
Eloi: l’any passat em vaig tirar pel sofà d’un costat a l’altre i se’m va moure un os i em van posar un guix
Unai: l’avi també s’ha fet ml i li han posat una bena i li he fet uns dibuixos i un cotxe li va picar per darrere i li van posar un collaret
Laia G: a l’àvia Rosita la van atropellar i es va fer mal a la cama i quan està sola , l’anem a veure i a dinar
Aaron: el meu gos va mossegar el papa a la cama i li va clavar les dents
Jana: el papa es va fer mal al dit quan estàvem en un hotel i li van fer una foto al peu i el meu germà es va obrir la cella i li van cosir
David: l’àvia es va caure i es va fer mal al braç i van fer una radiografia a la veïna del costat















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada